Eselamu alejkum mësuese
Kam një pyetje unë e di që dhjami i derrit është harram për ilaç. Motrës time i dhemb gjuri dhe i kanë thënë që po të lyesh vendin ku te dhemb, të shërohet.
Në disa raste edhe harrami behet hallall…
Unë i them jo se është harram ato i thonë se kemi dëgjuar që një pjesë e derrit nuk është harram.
Në disa raste edhe harrami behet hallall…
Unë i them jo se është harram ato i thonë se kemi dëgjuar që një pjesë e derrit nuk është harram.
Pergjigje nga Adelina Kuçana:
Ue alejkum selam!
Dhjami i derrit eshte papasterti dhe nuk lejohet (eshte haram) ngrenia i tij per ilaç.
Ndersa perdorimi i dhjamit te derrit si lyerje lejohet vetëm në rast nëse nuk gjendet ndonje pasterti qe e zevendeson ate si ilaç dhe perdorimi i kesaj papastertie eshte i domosdoshem, sepse ne rast nevoje dhe domosdoshmerie lejohet perdorimi i papastertise, e cila me pas lahet, me kusht qe te mos falet duke pasur pasur kete papasterti derisa ta laje ate.
Nuk ka dyshim qe nese gjendet ilaç tjeter qe eshte prej pastertive per lyerjen e gjurit eshte detyre perdorimi i saj dhe eshte haram qe te perdoret papasterti siç eshte ne rastin konkret dhjami i derrit; vetem nese nuk gjendet pasterti, atehere mund te perdoret dhjami i derrit si ilaç per lyerje.
Ndersa perdorimi i dhjamit te derrit si lyerje lejohet vetëm në rast nëse nuk gjendet ndonje pasterti qe e zevendeson ate si ilaç dhe perdorimi i kesaj papastertie eshte i domosdoshem, sepse ne rast nevoje dhe domosdoshmerie lejohet perdorimi i papastertise, e cila me pas lahet, me kusht qe te mos falet duke pasur pasur kete papasterti derisa ta laje ate.
Nuk ka dyshim qe nese gjendet ilaç tjeter qe eshte prej pastertive per lyerjen e gjurit eshte detyre perdorimi i saj dhe eshte haram qe te perdoret papasterti siç eshte ne rastin konkret dhjami i derrit; vetem nese nuk gjendet pasterti, atehere mund te perdoret dhjami i derrit si ilaç per lyerje.
Qellimi ështe qe mund te lyhet gjuri, ne rastin konkret siç eshte permendur ne pyetje, ne kohen qe nuk ka namaz per te falur, psh para se te fleje dhe kur te zgjohet per te fale sabahun e pastron gjurin nga dhjami i derrit ne menyre qe te jete ne namaz e paster.
Nuk eshte permendur ne pergjigje qe njeriu mos te falet, por nese perdor kete papasterti ne gjurin e tij e ka detyre qe kur te falet ta pastroje ate…
Une e kam kushtezuar ne pergjigje qe mos te falen duke pasur kete papasterti derisa ta lajne ate dhe jo derisa ta mbarojne si terapi…
Pra para se te falet ajo qe e perdor dhjamin si ilaç per lyerje ne rast domosdoshmerie e ka detyre qe ta pastroje vendin e lyerjes nga dhjami, sepse ky dhjam i derrit eshte papasterti dhe nga kushtet e namazit eshte te qenurit i paster
Allahu e di me se miri.
O