Leximi i Kuranit nga gruaja me menstruacione

❓Selam alejkum moter  desha tju pyes a lejohet qe femra me hajz te degjoj leximin e Kur’anit?  Allahu ju nderoftë.

✏ Përgjigje nga Adelina Kuçana

Ue alejkum selam moter!
Po lejohet qe gruaja me hajd (mestruacione)  te degjoje leximin e Kuranit , biles edhe ta lexoje ajo vete, sepse nuk ka asnje argument te sakte qe ndalon gruan me hajd nga keto adhurime.

Kur gruaja eshte me hajd ndohet vetem nga 4 gjera:
1- falja e namazit
2- agjerimi
3- Tauafi  rreth Qabes
4- marrdheniet bashkeshortore seksuale..

Te katerta keto ndalohen  me argumente te qarta dhe sakta nga Kurani dhe suneti i Profetit – salallahu alejhi ue selem – .

📍Dobi:

Leximi i Kuranit nga gruaja  me menstruacione eshte prej çeshtjeve qe dijetarët kane dhene mendime te ndryshme. ..
Mendimi me i sakte eshte se i lejohet gruas me menstruacione qe te lexoje Kuranin dhe ta preke ate pa asnje mbulese, si doreza etj…

Argumentet per kete mendim jane te shumta, nder to permendim:
🔹1- Origjina e gjerave eshte lejimi derisa te vije argument qe ta ndaloje nga ky lejim.

🔹2- jane trasmetuar hadithe te shumta qe deshmojne per kete. Nga këto permendim:
– Hadithi baze eshte hadithi i Aishes -radijAllahu anha- te ciles i erdhen menstruacionet gjate haxhit  dhe Profeti -salallahu alejhi ue selem – i tha:
“Vepro çdo gje qe vepron haxhiu, perveç tauafait rreth Qabes” dhe nuk i tha Profeti -salallahu alejhi ue selem- qe mos lexo Kuran, sepse je ne menstruacione, por i tha bej çdo gje qe vepron haxhiu nder veprimet e te cilit eshte edhe leximi i Kuranit.

– Profeti -salAllahu alejhi ue selem- i tha Aishes merre hasren nga xhamia dhe ajo i tha: ” Une jam me mestruacione”
Dhe Profeti i tha: “Mestruacionet nuk jane ne doren tende”

– Dhe hadithi qe trasmeton Ebi Hurejra qe Profeti ka thene:
(المؤمن لا ينجسه شيئا)
“Besimtarin nuk e ben asgje te papaster”

🔺Argumentet qe sjellin ata qe e ndalojne gruan nga prekja e Kuranit jane dy:

1- Fjalen e Allahut
:(لا يمسه إلا المطهرون)[الواقعة:56]
“Nuk e prek ate vetem se te pastrit”

¤Iu themi: Tefsiri i ajetit eshte se nuk e prek ate eshte per qellim Leuhi Mahfudh..
Vetem te pastrit jane melaiket…
Kush deshiron per teper informacion le ti kthehet tefsirave..

2- Kane edhe nje hadith qe marrin si argument
“لا يمس القرآن إلا طاهر”
“Nuk e prek Kuranin vetem se i pastri”
Dijetaret kane dhene mendime te ndryshme per cilesimin e hadithit shumica e dijetareve e konsiderojne ate te dobet x dhe duhet te dini qe hadithet e dobeta nuk merren si baze per gjykime-, perveç shejh Albanit i cili e ka konsideruar ate te sakte.
Edhe nese e konsiderojme kete hadith ashtu siç e ka konsideruar Albani -Allahu e meshirofte- kemi hadithin tjeter qe eshte hadithi i Ebi Hurejres qe Profeti -alejhi selam- ka thene:
” المؤمن لا ينجسه شيئا”
“Besimtarin nuk e ben asgje te papaster”
Ne nje trasmetimin tjeter:
“سبحان الله ان المؤمن لا ينجس”
“I Lartesuar qofte Allahu! Besimtari nuk behet i papaster”

Kete hadith e ka trasmetuar Muslimi dhe Neueuiu ne shpjegimin e hadithit thote qe ky hadith eshte argument per pastertine e besimtarit i gjalle dhe i vdekur…

🔹3- mendimi qe gruaja me mestruacione e lexon Kuranin, por me nje mbulese eshte perpjekje e dijetareve qe nuk ka argument qe te bazohet ne te, por ju themi qe ju e lejoni leximin e Kuranit nga ajo ne kete gjendje qe eshte valle a do te ndryshoje mbulesa qe e ven ajo ne dore gjendjen e saj??sigurisht qe jo, ajo mbetet po me menstruacione e preku me dore apo me mbulese, keshtuqe nuk ka perse te veje mbulese kur ta preke Kuranin….
Keto jane argumentet shkurtimisht qe vertetojne mendimin se gruaja me mestruacione e prek Kuranin pa mbulese apo doreza dhe e lexon ate kur është me mestruacione…

A. Kuçana

Leave a comment