. Leximi i Kuranit nga gruaja me menstruacione eshte prej çeshtjeve qe dijetarët kane dhene mendime te ndryshme. ..
Mendimi me i sakte eshte se i lejohet gruas me menstruacione qe te lexoje Kuranin dhe ta preke ate pa asnje mbulese…
Argumentet per kete mendim jane te shumta, nder to permendim:
1- Origjina e gjerave eshte lejimi derisa te vije argument qe ta ndaloje nga ky lejim.
2- jane trasmetuar hadithe te shumta qe deshmojne per kete hadithi baze eshte hadithi i Aishes -radijAllahu anha- te ciles i erdhen menstruacionet ghate haxhit dhe Profeti -salallahu alejhi ue selem – i tha: “Vepro çdo gje qe vepron haxhiu, perveç tauafait rreth Qabes” dhe nuk i tha Profeti -salallahu alejhi ue selem- qe mos lexo Kuran sepse je ne menstruacione por i tha bej çdo gje qe vepron haxhiu nder veprimet e te cilit eshte edhe leximi i Kuranit.
3- mendimi qe gruaja me mestruacione e lexon Kuranin, por me nje mbulese eshte perpjekje e dijetareve qe nuk ka argument qe te bazohet ne te, por ju themi qe ju e lejoni leximin e Kuranit nga ajo ne kete gjendje qe eshte valle a do te ndryshoje mbulesa qe e ven ajo ne dore gjendjen e saj??sigurisht qe jo ajo mbetet oo me menstruacione e preku me dore apo me mbulese keshtuqe nuk ka perse te veje mbulese kur ta preke Kuranin….
Keto jane argumentet shkurtimisht qe vertetojne mendimin se gruaja me mestruacione e prek Kuranin pa mbulese apo doreza dhe e lexon ate…Shpresoj te jete kuptuar sakte tani…
Argumentet per kete mendim jane te shumta, nder to permendim:
1- Origjina e gjerave eshte lejimi derisa te vije argument qe ta ndaloje nga ky lejim.
2- jane trasmetuar hadithe te shumta qe deshmojne per kete hadithi baze eshte hadithi i Aishes -radijAllahu anha- te ciles i erdhen menstruacionet ghate haxhit dhe Profeti -salallahu alejhi ue selem – i tha: “Vepro çdo gje qe vepron haxhiu, perveç tauafait rreth Qabes” dhe nuk i tha Profeti -salallahu alejhi ue selem- qe mos lexo Kuran sepse je ne menstruacione por i tha bej çdo gje qe vepron haxhiu nder veprimet e te cilit eshte edhe leximi i Kuranit.
3- mendimi qe gruaja me mestruacione e lexon Kuranin, por me nje mbulese eshte perpjekje e dijetareve qe nuk ka argument qe te bazohet ne te, por ju themi qe ju e lejoni leximin e Kuranit nga ajo ne kete gjendje qe eshte valle a do te ndryshoje mbulesa qe e ven ajo ne dore gjendjen e saj??sigurisht qe jo ajo mbetet oo me menstruacione e preku me dore apo me mbulese keshtuqe nuk ka perse te veje mbulese kur ta preke Kuranin….
Keto jane argumentet shkurtimisht qe vertetojne mendimin se gruaja me mestruacione e prek Kuranin pa mbulese apo doreza dhe e lexon ate…Shpresoj te jete kuptuar sakte tani…